Bloemert IT Jeugdtoernooi vv Staphorst

Het is alweer jaren geleden dat er een jeugdtoernooi is georganiseerd
voor de jeugd van de vv Staphorst.
Hier komt dit jaar echter verandering in.

De jeugdcommissie van de vv Staphorst organiseert op zaterdag 3 juni het Bloemert IT Jeugdtoernooi.

Dit is een toernooi voor alle JO8, JO9, JO10 en JO11 teams van de vv Staphorst aangevuld met teams van diverse voetbalverenigingen.

In totaal doen er 38 teams mee die allen onderverdeeld zijn in diverse categorieën.

Bekijk hier het volledige programma om het speelschema te zien.

Na alle finale's zal er een prijsuitreiking plaatsvinden om de winnaars in het zonnetje te zetten.

Graag nodigen we iedereen voor zaterdag 3 juni uit op sportpark 'Het Noorderslag' om de diverse teams aan te moedigen!

Poster_Jeugdtoernooi_2023.jpg