Herenmode Piet Koopmans & Zn.

29 september 2019 15:45

Waarom wij Staphorst sponsoren?
Het is eigenlijk heel simpel. Mijn vader Piet en Henk Weide komen al jaren als trouwe supporter naar de wedstrijden en gaan vaak mee met de leuke uitjes.
Zij voelen zich op hun gemak en vinden het een ontzettend gezellige club zonder kapsones.

Ik denk dat onze winkel precies zo is en dat is waarom we steeds meer mensen van de voetbalclub Staphorst in onze winkel hebben mogen begroeten.

Of zien jullie niet meer mensen met een mooie pet, een sportieve broek of modieus overhemd?

Succes aankomend seizoen!

Klaas Talen van de sponsorcommissie bedankt Herenmode Piet Koopmans & Zn voor de verlenging van hun contract.