Café De Dissel verlengt opnieuw.

23 januari 2020 17:30

Evenals diverse andere sponsoren, heeft ook Café De Dissel haar sponsorovereenkomst met vv
Staphorst verlengd.

Sinds jaar en dag prijkt de naam van de horecagelegenheid op shirts van elftallen van vv Staphorst. Een sponsor dus, die geen uitgebreide introductie nodig heeft. Zeker ook, omdat het een café is, zoals een café hoort te zijn.
De afgelopen jaren is er veel te vieren geweest bij de club. Feestjes welke steevast worden voortgezet bij De Dissel, waardoor het café en leden van vv Staphorst hand in hand gaan. Een prima match, wat ook komend seizoen duidelijk zichtbaar is op de shirts van vv Staphorst 3.

Namens de sponsorcommissie overhandigt Albert Knol het ingelijste tricot aan Jan Kisteman (eigenaar Café De Dissel).