Avondje PEC Zwolle met verkopers

1 april 2018 12:00

Zaterdagavond 31 maart 2018 was het dan zover. De top 10 beste worstenverkopers van afgelopen najaar mochten met de supportersclub van vv Staphorst mee naar een voetbalwedstrijd.

De reis ging naar het MAC³PARK stadion in Zwolle waar PEC Zwolle het opnam tegen Sparta. Een mooie wedstrijd om te zien en gelukkig konden we een paar keer juichen, PEC won de wedstrijd met 2-0. We kunnen terug kijken op een geslaagd uitje!

Zou jij ook graag een keer mee willen naar een voetbalwedstrijd? Dat kan, aan het eind van dit jaar krijgen alle spelers van vv Staphorst opnieuw de kans om zoveel mogelijk worsten, kaas, snert, gehaktballen etc. te verkopen. En wie weet ben jij dan de volgende keer van de partij!