Winnaars voetbalshirts worstenactie

20 februari 2019 22:45

Voor aanvang van de wedstrijd tegen SDC Putten werden de voetbalshirts overhandigt door Henry Groeneveld aan de TOP 3 prijswinnaars van de jaarlijkse worstenactie van de supportersclub. Gefeliciteerd met jullie shirt.

We willen alle verkopers van harte bedanken voor de inzet, helaas kan niet iedereen in de prijzen vallen, maar wie weet zit jij er volgend seizoen bij!

Edshilya Mussche                                        Bjorn Akkerman                                      Dinand Buiter

Zaterdagavond 23 februari 2019 mag de TOP 10 verkopers met de supportersclub mee naar een wedstrijd van PEC Zwolle tegen De Graafschap. We wensen jullie alvast veel plezier bij deze wedstrijd!