Eindstand De Reest bokaal 2022-2023

7 juni 23:00  Na enkele spannende weken is hier dan de eindstand van De Reest bokaal van het seizoen 2022-2023.meer »

Zomerbingo 9 juni

16 mei 21:30  Vrijdag 9 juni zijn jullie letterlijk het zonnetje in huis! De supportersclub organiseert deze avond de zomerbingo met mooie prijzen die van ‘t zomer goed van pas kunnen komen.meer »

Voorjaarsbingo bij vv Staphorst

6 maart 18:00  Vrijdagavond 16 maart organiseert de supportersclub van vv Staphorst weer de voorjaarsbingo. Er zijn weer fantastische prijzen te winnen. Met als hoofdprijs een Tablet van CompuStoremeer »

Supportersfeest

22 februari 18:15  Eindelijk kunnen we weer een Supportersfeest organiseren. Deze knalfuif staat gepland op 25 maart aanstaande. De 1e selectie zal deze avond de drankjes verzorgen voor jullie. Kom verkleed en dan maken we er met zijn allen een knallend feest van.meer »

Selectie nieuws - Februari 2023

16 februari 19:30   Namens de Technische Commissie hebben we nog meer selectie nieuws. Sander de Grote verlengt en blijft ook volgend seizoen bij de geel-blauwen spelen. Verder nemen we na dit seizoen afscheid van Jurian van den Brink en Matthijs Verheul, zij gaan op zoek naar een nieuwe uitdaging.meer »

WK poule 2022

12 oktober 21:45  Na het succes van de vorige keer (EK poule) hebben we dit jaar een WK poule!.meer »

Ga naar archief