Staphorst JO9-1 wint makkelijk van de Weide

Staphorst JO9-1JM

Weide De JO9-2

Bjorn Akkerman (intikker)
Speler De Weide JO9-2 (corner)
Speler De Weide JO9-2 (corner)
Bjorn Akkerman (intikker)
Bjorn Fridrichs (intikker)
Bjorn Fridrichs (intikker)
Speler De Weide JO9-2 (schot)
Assist: Randell Vos

24 september 2016 11:00

William Konterman

Vandaag moesten we thuis spelen tegen De Weide JO9-2. Ook de Weide had net als ons de 1e wedstrijd gewonnen. In het begin van de competitie is het lastig inschatten op welk niveau je tegenstander speelt. Na vijftien minuten was het duidelijk, Staphorst stond met 6-0 voor zonder zelf in de problemen te zijn geweest. Het leek een makkelijke wedstrijd te gaan worden. Vlak voor het eind van de 1e helft wist De Weide nog uit een corner iets terug te doen en gingen we rusten met 6-1 op het scorebord. Na rust was Staphorst ook duidelijk de bovenliggende partij, maar weer was het De Weide die uit een corner wist te scoren. Ook deze keer hadden we het aan ons zelf te danken door niet goed op te letten. Vandaag kwamen we ermee weg, maar deze tegen doelpunten waren onnodig. Hopelijk leren ze ervan en nemen het mee naar de volgende wedstrijd. Het duurde even voordat er in de 2e helft werd gescoord door Staphorst, maar uiteindelijk wisten we nog 5x de doelman te passeren en moesten we nog 1 tegen doelpunt incasseren. Eindstand 11-3.

Volgende week staat een belangrijke wedstrijd op het programma, we moeten uit naar FC Meppel, een ploeg die zeker om het kampioenschap meedoet.