Uit naar FC Meppel

speler FC Meppel (schot)

Onder 9 zaterdag, JO9-1, 1e klasse 08

1 oktober 2016 8:45

Vandaag moesten we uit naar FC Meppel, een ploeg die we qua niveau gelijkwaardig schatten aan Staphorst. Het zou er vandaag om gaan spannen wie de langste adem had. Gelukkig begonnen we goed aan het duel. Door geklungel achterin bij Meppel wisten we in de 2e minuut de 0-1 binnen te tikken.  In de 4e minuut een soort gelijke goal, een scherpe voorzet van links, die de hele Meppeler defensie passeerde kon makkelijk door onze spits binnen worden gelopen, 0-2. Meppel was ondertussen wakker en begon beter in de wedstrijd te komen. Wij stonden achterin goed en gaven de aanvallers van Meppel geen enkele kans. In de 9e minuut zetten we de 0-3 op het scorebord. Een afstandsschot op de paal die in de rebound werd binnen geschoten. FC Meppel wist in de 16e minuut iets terug te doen en schoot de 1-3 binnen. Dit was ook de ruststand. In de 2e helft ging het een beetje gelijk op. We kregen nog wel een aantal mogelijkheden waarvan we er in de 36e minuut nog één wisten te benutten wat de eindstand op 1-4 bracht. Gezien de hele wedstrijd waren we net iets beter en konden we met een voldaan gevoel gaan douchen. Na 3 wedstrijden nog steeds ongeslagen. Chapeau jongens, grote klasse!

Volgende week spelen we om 11:00 uur thuis tegen MSC JO9-1