Doelpuntrijke afsluiter van het seizoen

SJO HH'97 JO9-1

Staphorst JO9-1JM

Assist: Randell Vos
Joey Winters (schot)
Daymen Compagner (intikker)
Joey Winters (corner)
speler SJO HH'97 JO9-1 (e.d.)
speler SJO HH'97 JO9-1 (intikker)

26 november 2016 10:30

De aftrap van onze laatste competitiewedstrijd vond plaatst op een half bevroren veld in Hollandscheveld. Het was mistig en koud. Wat de uitslag ook zou worden, veel verandering in de competitiestand zou het niet opleveren. Na vijf minuten was het duidelijk dat het een 'makkie' zou gaan worden, we stonden al met 0-3 voor. Een wedstrijd met duidelijk één richtingsverkeer. De thuisploeg kwam er totaal niet aan te pas, met de rust was het 0-9. Van deze wedstrijden moet je er niet te veel hebben in een seizoen. Beide ploegen hebben er niks aan. Om het toch nog leuk te maken hadden de jongens afgesproken om te proberen allemaal 1 doelpunt te maken. En bijna was het gelukt 8 van de 9 spelers wisten te scoren. Eindstand 1-14.

Met deze winstpartij eindigt Staphorst JO9-1 op een mooie 3e plek. Van de 9 duels 7 gewonnen en 2 verloren. En wij waren de enige ploeg die van de kampioen wist te winnen. Top gedaan!

Komende twee weken zijn we vrij en op 17 december start de voetbalcompetitie in de zaal.