Staphorst JO9-1 verliest in Zuidwolde

SJO JVZ JO9-1

Staphorst JO9-1JM

Joey Winters (schot)
speler SJO JVZ JO9-1 (schot)
speler SJO JVZ JO9-1 (intikker)
speler SJO JVZ JO9-1 (afstandschot)
Ruben Boesenkool (scrimmage)
speler SJO JVZ JO9-1 (schot)
Joey Winters (schot)

15 oktober 2016 9:00

Vandaag stond de uit wedstrijd tegen SJO JVZ JO9-1 op het programma. Een geduchte tegenstander bleek later. JVZ begon fel aan het duel en zette gelijk de druk naar voren, we kregen de bal in de beginfase maar moeilijk weg. Toch was het Staphorst die in de 6e minuut de score opende, 0-1. We verzuimden daarna de 0-2 te maken. In de 15e minuut scoorde JVZ de gelijkmaker en 2 minuten later pakten ze de voorsprong, 2-1. Toen ook nog vlak voor rust de 3-1 uit een afstandschot binnen viel wisten onze boys dat ze in de 2e helft serieus aan de bak moesten om hier nog een punt te pakken. In de 27e minuut wisten we de 3-2 op het scorebord te zetten, vlak daarna scoorden we bijna de gelijkmaker maar de keeper van JVZ wist de bal knap over het doel te tikken. Aan de andere kant wist JVZ helaas wel te scoren en bracht de stand weer op 2 doelpunten verschil, 4-2. Gelukkig wist Staphorst in de 29e minuut de aansluitingstreffer achter de doelman te werken. Toen we in de slotfase de gelijkmaker voor opendoel misten was het over en uit. De eerste nederlaag van dit seizoen was een feit. Jammer jongens, volgende keer beter!

Volgende week staat een bekerwedstrijd op het programma, thuis om 11:00 uur tegen DZOH JO9-2.