Meppel FC JO9-1 - Staphorst JO9-1JM

Meppel FC JO9-1

Staphorst JO9-1JM

Assist: Joey Winters
Aron FC Meppel JO9-1 (schot)

25 februari 2017 8:45

Vandaag stond de eerste competitie wedstrijd uit tegen FC Meppel JO9-1 op het programma. Met maar één training op het veld na de zaalcompetitie en zonder oefenwedstrijden moest de klus geklaard worden. In de eerste helft was het wel even zoeken voor onze jongens. Meppel zat duidelijk beter in de wedstrijd, maar de kansen werden niet benut en we gingen rusten met een 0-0 op het scorebord. Na de rust ging Staphorst duidelijk beter voetballen en zette Meppel onder druk, een doelpunt hing in de lucht. In de 25e minuut opende Staphorst de score, wat voor opluchting langs de zijlijn zorgde. Een paar minuten later was het weer raak en verdubbelde Staphorst de score, 0-2. Meppel maakte in de 38e minuut de aansluitingstreffer waardoor het nog een zeer spannende slotfase werd. Gelukkig wisten we het over de streep te trekken en zijn de eerste 3 punten van het voorjaarseizoen binnen.

Grote klasse jongens!

Volgende week moeten we uit naar SJO JVZ in Zuidwolde.