Thuis tegen Ruinerwold

Assist: Joey Winters

8 april 2017 9:00

Eibert Dunnink

Ruinerwold op papier niet de moeilijkste tegenstander, de nummer laatst van de competitie, maar je weet het nooit met voetbal. We moesten vandaag onze vaste keeper missen, daardoor moesten er een paar wijzigingen worden doorgevoerd. De thuisploeg begon goed aan het duel in de 3e minuut wisten we de eerste bal achter de doelman van Ruinerwold te werken, 1-0. De eerste helft speelde zich voornamelijk af op de helft van de tegenpartij. Staphorst verzuimde om verder uit te lopen pas in de 22e minuut wist men de score te verdubbelen, 2-0. Dit was ook de ruststand. Ook in de 2e helft was Staphorst duidelijk de bovenliggende partij. We scoorden nog 4x, Ruinerwold wist 1x het doel te vinden wat de eindstand op 6-1 bracht.

Prima wedstrijd gespeeld jongens!

Alle wedstrijden deze competitieronde werden door de thuisploeg met 6-1 gewonnen. Staphorst staat nog steeds ongeslagen op de 1e plaats met evenveel punten als de nummer 2 Hoogeveen.

Volgende week spelen we thuis tegen SJO JVZ.