vv Steenwijk JO11-1 - Staphorst JO11-2

... (e.d.)

Onder 11, JO11-2, Groep 2 08

16 september 2017 9:00

Op deze wederom natte zaterdagochtend stond nu de 3e bekerwedstrijd op het programma.
Ditmaal een uitwedstrijd bij Steenwijk JO11-1.
op verzoek van de UEFA werd er exact om 9.00 uur afgetrapt (en geen seconde eerder...)

1e helft
De mannen hadden weer een aantal trainingen meer in de benen en dat was ook te zien. Er wordt wat beter gecombineerd en de spelers weten wat ze aan elkaar hebben. Helaas toch 2 keer moeten vissen de eerste 10 minuten.
kansjes kwamen er en in de 21e minuut was daar op aangeven van Marc B het eerste doelpunt dit seizoen van spits Daymen. Met rust de achterstand van 4-1

2e helft
Na een peptalk van de trainer en de koppies weer wat omhoog begonnen we aan de 2e helft.
na nog twee tegengoals was het genoeg...onverzettelijkheid kwam in de ploeg en de mouwtjes gingen nog iets verder omhoog. Dit resulteerde in na een goede actie en schot van Bjorn F. in de 6-2
Na goed doorzetten van Marck d W was Steenwijk de kluts kwijt en scoorden ze in eigen doel...6-3
Verdedigend stonden we nu goed en we gaven weinig kansen meer weg.
in de 45e minuut krijgt Ruben de bal op het middenveld en geeft een pass naar de rechterkant waar Bjorn F staat die een afgemeten voorzet geeft op de doorgelopen Ruben. Deze knikt hem goed tegendraads binnen en het is 6-4
Helaas bleef het hierbij maar tot nu toe was dit de beste wedstrijd van dit seizoen en dat geeft hoop!
op naar volgende week wanneer de competitie start