Staphorst JO11-2 - Pesse JO11-1

Onder 11, JO11-2, 2e klasse 02

4 november 2017 9:00

Yoran Lier

Iedereen fit en ondanks alle tikkies toch met goede moed begonnen we aan de thuiswedstrijd tegen Pesse JO11-1
Die eerste punten zullen toch een keer gaan vallen.
We zijn voor niemand bang dus ook niet voor Pesse dat bovenaan in de competitie meedraait

1e helft
Meestal beginnen we de 2e helft pas echt op stoom te komen maar vandaag begonnen we een keer goed aan de wedstrijd.
De beste kansen op de 1-0 waren toch echt voor ons...maar helaas na 20 minuten valt ie bij ons binnen!
En in de 5 minuten die ons nog resten tot de rust kan de keep helaas nog 2 keer vissen. Ruststand 0-3

2e helft
Aan vechtlust ontbreekt het meestal niet, maar het resultaat in de competitie zover heeft de jongens toch wel een beetje geknakt. De angst voor balverlies is soms groter dan de wil om aan te vallen.
Ze blijven het proberen maar dat beetje geluk voor op z'n minst de eretreffer zit er op dit moment echt niet in.
we krijgen er nog 5 om de oren.....helaas. Eindstand 0-8

Snel vergeten, lekker trainen en volgende week zaterdag weer vol gas proberen punten te pakken.