Zwaar bevochten wedstrijd!

Staphorst JO9-1JM

Uffelte JO9-1G

27 oktober 2018 10:00

Vanmorgen mochten wij weer aantreden voor een wedstrijd tegen een nieuwe tegenstander die bij ons in de poule is gekomen, Uffelte.
Onze trainers/leiders hadden het veld in orde gemaakt om zo om 10.00 uur precies van start te kunnen gaan.
Na de warming-up en wedstrijdbespreking kwamen wij het veld op, maar tot onze verbazing was ons veld ingepikt! Na super snel optreden van de trainers werd er een nieuw veld met doelen uit de grond gestamt, en konden wij met enige vertraging rond de klok van 10.15 uur toch aan de wedstrijd beginnen.
We kwamen er al gauw achter dat dit een zeer goede tegenstander was en we moesten dan ook flink aan het werk om bij het doel van de tegenstander in de buurt te komen. Na een beetje concentratieverlies van Uffelte en onze oplettendheid scoorden we de 1-0 bam! We staan voor!. Maar nog geen 2 tellen later maakte Uffelte uit het niets de 1-1. We moesten weer opnieuw beginnen, en na goed samenspel werd het 2-1. Hoppa! Maar weer uit het niets komt Uffelte aan buffelen en ja hoor de 2-2 lag in het net. Nu werden wij op scherp gezet door de trainers en na hard werken maar wel heel moeizaam kwamen we langs de verdediging van Uffelte en werd het 3-2. We zagen dat Uffelte het moeilijk had in de tweede helft en zij hingen dan ook met z'n allen achterin, wat voor ons nog moeilijker werd om er door heen te komen, ook hadden ze een goede keeper op de goal staan die voor ons niet meewerkte. Gelukkig scoorden we uiteindelijk de 4-2 en brak Uffelte. Goed gedaan jongens! Op naar volgende week!!