Tikkie Takkie

Staphorst JO9-1JM

Hoofdklasse 02

13 april 2019 11:15

Vanmorgen mochten we een kijkje nemen op de velden van Heerenveen. Na omkleden op de gang (de kleedkamer zat helemaal vol met verschillende teams) konden de jongens aan de warming-up beginnen.
Na het fluitsignaal begin van de wedstrijd kregen we een paar kansen, maar helaas we waren net niet scherp genoeg.
Heerenveen scoorde wel en speelden een prima wedstrijd. Staphorst bleef in de warming-up hangen en konden met z'n allen ........ vissen. Jammer jongens het lukte vandaag niet zoals vorige week. Heeeeel snel deze wedstrijd vergeten en op naar de volgende.