"Druilerige zaterdagmorgen"

CSV'28 JO9-3

Staphorst JO9-1JM

12 oktober 2019 8:30

Op deze druirelige zatermorgen reisden we vol goeie moed richting Stadshagen waar we tegen CSV''28 moesten spelen, de voorgaande wedstrijden werden allemaal gewonnen dus we moesten niet naast onze schoenen gaan lopen maar gewoon ons eigen spel blijven spelen.
Onze tegenstander had Nederland tegen Noord-Ierland goed bekeken want ze bleven allemaal strak voor de pot hangen en het was voor ons moeilijk om door deze linie heen te voetballen, het duurde dan ook eventjes voordat de 0-1 in het netje lag, maar uiteindelijk werd de ban doorbroken en toen ging het hard met rust stond het 0-4 voor de Staphorster boertjes en boerin.

Na de pauze werd er met de tegenstander afgesproken om bij hun een mannetje meer in het veld te brengen anders zou de uitslag wel heel erg hoog uit kunnen vallen, maar dit werkte averechts ipv dat CSV meer over de middellijn zou komen was het juist andersom de ene na de andere aanval werd op het doel van hun uitgevoerd met als einduitslag 0 -12.

We waren vandaag een maatje te groot voor de tegenstander, maar volgende week zal het andere koek worden, dan wordt op het Noorderslag de bekerwedstrijd gespeeld tegen FlevoBoys JO9-1.
Het beloofd dan een spannende pot te worden dus zet het allemaal alvast in jullie agenda.

Klasse gespeeld vandaag en op naar volgende week.