Opdrukken!

Nieuwleusen SV JO9-1

Staphorst JO9-1JM

23 november 2019 9:45

We reisden vanmorgen naar de sportvelden van Nieuwleusen.

Via anonieme bron hadden we vernomen dat Nieuwleusen nog weleens een pittige tegenstander zou kunnen worden vandaag, omdat ze tegen onze naaste concurrent gelijk hadden gespeeld, maar achteraf viel alles mee.

Vanaf het begin zetten we volop druk op de achterhoede van Nieuwleusen wat gelijk al beloond werd met een 0-1 voorsprong.
Dit bleven we de hele eerste helft volhouden, we konden elkaar goed vinden, speelden goed over en daardoor stond het met de rust al 1-7 op het scorebord.

In de 2e helft bleven we de tactiek van de 1e helft volhouden waardoor we flink uit konden lopen, Nieuwleusen kreeg nog een paar kansen.
De eindstand werd uiteindeljk 3-13, we zijn nog steeds ongeslagen in de competitite, klasse team!!

Na de wedstrijd werden sommige penalty's zeer slecht ingeschoten waardoor er voor straf door het hele team 10 keer moest worden opgedrukt.

Weer goed gespeeld hoor vandaag, op naar de volgende wedstrijd.