Een maatje te groot!

Staphorst JO9-1JM

SJO Triville JO9-1JM

9 november 2019 11:00

De wedstrijd WIJC - Staphorst stond op de planning. Na afgelopen week weer fanantiek getraind te hebben waren de dame en heren klaar voor de wedstrijd. Na het startsignaal van de spelbegeleider was Staphorst zeer scherp en binnen één minuut lag de 1-0 dan ook in de touwen. WIJC was gelijk wakker maar kreeg toch even een psychische tik, maar herstelden zich daarna keurig en kwamen terug tot 1-1.

Het was een koude ochtend op Sportpark Het Noorderslag en dit betekent dat de spelers in beweging moesten blijven en dit deed Staphort ook. Ze tikten WIJC alle kanten van het veld op en met de rust stond het dan ook 6-1. Na de ranja ging de stormram echt van start. WIJC bleef positief en probeerden het de Staphorsters toch nog moeilijk te maken, maar helaas mocht het niet baten. Staphorst was echt een maatje te groot.

Tijdens de penalty series na de officiële speeltijd liet WIJC toch nog even zien dat ze echt wel kunnen scoren.

Weer top gespeeld team, einduitslag 15-1, op naar volgende week.