DE DRUKKERS!!!!!!

Staphorst JO9-1JM

USV JO9-1G

5 oktober 2019 11:00

USV Nieuwleusen kwam met zeer hoge verwachtingen naar ons sportpark het Noorderslag. Ze hebben de vorige wedstrijden met dubbele cijfers gewonnen, dus het zelfvertrouwen van dit team is zeer groot.
Maar ja dan kwamen ze vandaag toch echt van een koude kermis thuis. Het was een super wedstrijd, Staphorst heeft ontzettend goed gespeeld, geknokt etc. een prachtige wedstrijd voor de supporters om naar te kijken alleen wel zeer spannend.

Iedereen stond goed op zijn plek en voerden de opdrachten perfect uit, al gauw kwam daar de 1-0 voorsprong, maar de reactie van USV was niet mis en zij lieten Staphorst even zien dat ze dit niet gewend zijn en tikten dan ook uit de kluts de 1-1 binnen. Maar Staphorst liet zich niet uit balans brengen en hield zich aan de afspraken.
Met rust stond Staphorst 3-4 achter.
De tactiek werd even besproken en na het fluitsignaal werd USV enorm onder druk gezet en konden wij een marge van doelpunten opbouwen. Maar bij de laatste time-out stond het bijna weer gelijk, 6-5 voor Staphorst.

USV bleef knokken en speelden ontzettend goed over, een pracht team om naar te kijken, maar hadden het ontzettend moeilijk tegen de blijvende drukzetters van Staphorst, het werd dan ook 7-5, 8-5, 8-6, USV kwam terug tot 8-7, aan de kant was het haast niet meer te doen, maar Staphorst bleef doorgaan 9-7,10-7 en gelukkig voor de supporters was de tijd om, eindstand 10-7.

Top, top top gedaan dame en heren, van deze wedstrijd hebben jullie veel geleerd maar de tegenstander ook van jullie, klasse!!!!