Jubileum wedstrijd

Staphorst JO9-1JM

SVN'69 JO9-1JM

30 november 2019 9:00

Vandaag zijn we naar Nijeveen afgereisd, omdat deze wedstrijd ivm het 60 jarig bestaan van onze club niet thuis gespeeld kon worden. Nijeveen was zo vriendelijk om hun sportpark voor ons open te stellen. We werden ontvangen met een heerlijke bak koffie en onze trainer had de bakker overvallen en kwam met een tas vol koeken aan. Heerlijk!

Het was zeer koud met een waterig zonnetje maar wel perfect weer voor een voetbalwedstrijd. Ons team had eerst wel veel moeite met het veld en moesten echt even in de wedstrijd groeien.
SVN kwam als een raket uit de startblokken en gelijk vanaf de aftrap zat de 0-1 voor hen in de touwen. Staphorst was hierdoor de kluts even kwijt en kon zeer moeilijk in de wedstrijd komen al speelden ze best aardig maar het was allemaal net wat te kort of te gehaast. Met de time-out stond het dan ook 1-1.

Na de time-out herpakte het team zich en het leek of ze het veld onder controle kregen, het overspelen ging beter, passes kwamen goed aan en dan volgen de doelpunten ook wel. Met de rust was het 3-1 voor Staphorst.

Na de rust gingen ze als een speer over het veld, het ene doelpunt na het andere vloog het net in. SVN probeerde echt van alles maar de rollen waren nu omgedraaid. Uiteindelijk heeft Staphorst de wedstrijd gewonnen met 13-1.

Weer top gespeeld team, op naar de laatste competitie wedstrijd voordat we de zaal in gaan.