Staphorst JO13-2 - Rouveen SC D2

D-pupillen, D2, Groep 2 07

22 augustus 2015 9:00

Bert Coster

Na 1 training te hebben gehad, begonnen we aan onze eerste bekerwedstrijd, tegenstander Rouveen D2.
In deze wedstrijd was als snel te zien dat Rouveen al wat vaker had getraind en makkelijker voetbalde,
desondanks kwam Staphorst toch halverwege de eerste helft op voorsprong door een treffer van Yoran.
Deze voorsprong werd vastgehouden tot de rust.
Na een kwartier spelen in de tweede helft wist Rouveen er helaas 1-1 van te maken, wat gezien het spelbeeld van
de gehele wedstrijd wel terecht was, zodat iedereen er mee kon leven.
Eindstand 1-1. Volgende week uit naar Wanneperveen, waar SJO SVBS/Oranje Zwart D1 op ons wacht.