Tweede bekerwedstrijd uit tegen SVN F2 in Nijeveen

Staphorst JO9-3

F-pupillen, F3, Groep 2 18

29 augustus 2015 10:30

Na een gemakkelijke wedstrijd vorige week tegen MSC was het nu ook haast wel duidelijk dat er een  grote score uit de bus kwam rollen na de uitslag Ruinerwold tegen SVN vorige week.

Bij aanvang van de wedstrijd in Nijeveen waren de rollen al precies zoals verwacht, met een spervuur van aanvallen, met prachtige passes, voorzetten, solo acties en heel veel fouten in de verdediging van de tegenstander, was de marge in ons voordeel al ruim met de rust, 0-14.

Met keepers wissel in de tweede helft was het al niet veel anders, maar het vuur was al een beetje uit de ploeg en ze geloofden het eigenlijk wel, het samenspel was niet meer zo dan in de eerste helft maar dat gebeurt automatisch met zo'n monsterscore, de uitslag met een ruime twintig plus score 0-21. De keepers van ons hadden een makkelijke wedstrijd want alleen met de penalty's op het eind moest er handelend opgetreden worden, maar in de gehele wedstrijd de handschoenen niet vuil hoeven te maken.

Het enige smetje is dat de scheidsrechter van dienst de tel was kwijt geraakt, want hij had maar 20 streepjes op papier staan.

Volgende week uit tegen Ruinerwold F2G, dat belooft na de uitslagen van afgelopen wedstrijden, een spannendere wedstrijd te worden en dan zitten de bekerwedstrijden van de deze poule erop. Maar met een gunstige uitslag volgende week, is een verlenging in het beker toernooi een feit.