Staphorst F3 thuis tegen Alcides F2 de 3e competitie wedstrijd

F-pupillen zaterdag, F3, 2e klasse 08

26 september 2015 11:00

Cor Braamskamp

De jongens moesten vandaag thuis tegen Alcides uit Meppel. De wedstrijd begon om 11:00 uur dus konden ze eerst uitslapen. Staphorst startte fel, maar het was toch Alcides die als eerste op het score bord kwam te staan. Helaas was de verdediging net een stap te laat, zodat de tegenstander alleen op de keeper af kon gaan.

De boys moesten een tandje bijzetten en dat deden ze met verve, met vloeiende aanvallen en tomeloze inzet werd de tegenstander op eigen helft gehouden, de rust werd bereikt met een 3-1 voorsprong.

Na rust gingen de jongens door met hun score drift en 2 minuten later lag de 4-1 in het doel. Het leek erop dat de score richting een grote uitslag ging en dat gebeurde uiteindelijk ook. Nog 5 keer werd de keeper van Alcides gepasseerd, daarna hadden de jongens zoiets van het is mooi geweest. Zo kon de tegenstander in het slot van de wedstrijd nog een tweede maal langszij komen. Eindstand 9-2.