Bekerwedstrijd tegen Vitesse F1

speler Vitesse

F-pupillen, F3, Groep 2 36

24 oktober 2015 9:00

Vandaag stond er een bekerwedstrijd op het programma tegen Vitesse'63 F1 in Koekange. Alleen met winst beker je verder. De jongens begonnen sterk aan het duel en in de 2e minuut werd de score geopend. Ze waren fel en speelden goed. Het resultaat was daar, 0-6 met de rust. In de 2e helft stoomden ze gewoon door, met mooi en goed combinatievoetbal werden de aanvallen opgezet. Nog 9x werd de bal in het doel van de tegenstander gewerkt, eindstand 1-15.

We waren vandaag gewoon een klasse beter en relatief eenvoudig zitten we in de volgende ronde van de beker. Goed gedaan jongens!