Thuiswedstrijd tegen Oldeholtpade F1

F-pupillen zaterdag, F3, 2e klasse 28

2 april 2016 10:00

Ruben Hulleman

Vandaag in de 4e competitieronde stond de thuiswedstrijd tegen Oldeholtpade F1 op het programma. Aftrap om 10:00 uur. Na 1x winst, 1x gelijk en 1x verlies werd het tijd om weer eens 3 punten te pakken. Toch keek Staphorst na 6 minuten tegen een 0-1 achterstand aan. De jongens gingen op zoek naar de gelijkmaker, na 3 a 4 kansen was het dan eindelijk raak, 1-1. Maar helaas konden ze deze stand niet lang vast houden, 4 minuten later stond het 1-2, wat ook de ruststand was. Staphorst was voetballend beter dus moest het in de 2e helft gebeuren.

In de 36e minuut wisten ze toch de verdiende gelijkmaker te scoren 2-2. Maar Staphorst voelde dat er meer in zat dan een gelijkspel en zette Oldeholtpade onder druk. Wat 2 minuten later resulteerde in een 3-2 overwinning. Super gedaan jongens, 2x achterkomen en met winst van het veld af.

Chapeau!!