Revanche

F-pupillen zaterdag, F3, 2e klasse 28

23 april 2016 10:00

?????

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen De Blesse op het programma. Uit hadden we met een man minder met 1-1 gelijk gespeeld. Het team was compleet dus daar kon het niet aan liggen. De jongens begonnen allemaal goed gemotiveerd aan de wedstrijd. Ze zouden er alles aan doen om de 3 punten op het Noorderslag te houden. Direct vanaf de aftrap zaten ze er boven op.  In de 4e minuut resulteerde dat in een 1-0 voorsprong, lekker begin. Vijf minuten later was het weer raak, 2-0. Staphorst was een klasse beter dan De Blesse en liet dat ook even zien, nog 3x voor rust werd het doel gevonden, ruststand 5-0. In de 2e helft had De Blesse geluk dat Staphorst niet alle kansen benutte. Nog 3 keer wisten we het doel te vinden, maar moesten we ook één tegengoal incasseren. Eindstand 8-1. Chapeau!

Volgende week komt de koploper bij ons op bezoek, uiteraard gaan we dan weer voor een 3 punter!