Bekerwedstrijd Staphorst JO9-1 - SJO Dalen/DSC JO9-1

Staphorst JO9-1JM

SJO Dalen/DSC JO9-1

speler SJO Dalen/DSC JO9-1 (schot)
Joey Winters (afstandschot)
Joey Winters (schot)
speler SJO Dalen/DSC JO9-1 (e.d.)
speler SJO Dalen/DSC JO9-1 (intikker)

Onder 9, JO9-1, Groep 1 34

27 augustus 2016 11:00

Cor Braamskamp

Na de zomerstop stond vandaag de eerste wedstrijd op het programma. Een bekerwedstrijd thuis tegen SJO Dalen/DSC JO9-1. In het begin was het even zoeken en keek men in de 2e minuut direct al tegen een 0-1 achterstand aan. Gelukkig was er tijd genoeg. In de 9e minuut werd de gelijkmaker fraai van afstand binnen geschoten en 2 minuten later hadden de boys de wedstrijd omgedraaid en stonden we met 2-1 voor. In de 17e minuut werd de 3-1 op het scorebord gezet en met deze stand gingen we ook rusten.

Gelijk na rust liepen we verder uit en werd de 4-1 binnen geschoten. In de 30e minuut viel de bal uit een corner via een tegenstander binnen, 5-1. Eén minuut later was het raak aan de andere kant een scoorde SJO Dalen een knappe goal, stand 5-2. Maar Staphorst liet het er niet bij zitten en wist in de 32e en 33e minuut te scoren, 7-2. In de 38e minuut veroorzaakte een ongelukkige bal een eigen doelpunt aan onze kant, 7-3. Toch wisten we in de laatste minuut nog eenmaal het net van de tegenstander te vinden, eindstand 8-3. Top gedaan jongens!

Volgende week wacht de volgende bekerwedstrijd thuis tegen DZOH JO9-3.