VV Staphorst zoekt Vrouwen en Meisjes voor het nieuwe seizoen!

3 juni 2018 20:30

De dames- en meisjesafdeling van Staphorst is volop in beweging.

Volgend jaar zijn er maar liefst drie vrouwen- en vier meisjesteams! Vrouwen 1 en Vrouwen 2 zijn elftallen waar plezier en prestatie in balans is. Vrouwen 3 wordt een 7x7 team waar gezelligheid voorop staat. Iedere week werkt vrouwen 3 een training af onder leiding van trainer Albert Koobs en eens per maand worden op de vrijdagavond wedstrijden gespeeld. Vrouwen 1 begint in seizoen 2018/2019 met een nieuwe oude trainer, Berend van Gelder. Samen met hem en de staf probeert het team in een periode van vijf jaar te promoveren naar de tweede klasse. Hier kunnen wij wel wat extra versterking bij gebruiken. Ligt prestatie voor jou op een lager pitje, maar wil je wel in een elftal voetballen? Dan is Vrouwen 2 wellicht geschikt voor jou. Wil je graag voetballen, maar heb je geen idee waar je de tijd vandaan moet halen, dan is het zevental de perfecte oplossing! Ook voor de meisjesteams kun je je zeker nog aanmelden! Met name voor de Meiden Onder 15 zijn we nog op zoek naar versterking.

Ben jij:
- een spontane, gezellige meid die graag wil voetballen?
- fanatiek genoeg om twee keer in de week te trainen en zaterdag wedstrijden te spelen?
- bereid om jezelf te ontwikkelen en hierdoor een bijdrage te leveren aan het team?
- niet vies van een feestje op zijn tijd?

Dan bieden wij jou het volgende:
- een gezellig team waarbij plezier en prestatie samen komt
- trainingen op de dinsdag- en donderdagavond (Vrouwen 1 en Vrouwen 2, de meisjes hebben andere trainingsavonden)
- wedstrijden op de zaterdag
- leuke toernooien en teamuitjes

Ben je enthousiast of nieuwsgierig geworden? Je kunt altijd komen kennis maken. Kijk ook eens op onze Facebookpagina (VV Staphorst Vrouwen 1) om te zien waar we ons mee bezig houden. Als je meer informatie wilt, kun je contact opnemen met Roel Mussche (06 43 37 71 70) of kijk op onze website www.vvstaphorst.nl

We hopen je snel te zien langs of binnen de lijnen!