VROUWEN 3 baas in eigen huis

26 mei 2019 21:15

Vrouwen 3 werd op 24 mei 2019 voorjaarskampioen op het eigen sportpark Noorderslag. De dames wonnen alle 3 de wedstrijden overtuigend.

De eerste wedstrijd tegen Ruinen werd met 2-1 gewonnen. Hierbij viel helaas onze keepster Jentje geblesseerd uit. Gelukkig kon Colinda haar goed vervangen. De 2e wedstrijd werd tegen Wolvega gespeeld. Bij winst bij deze wedstrijd zouden we kampioen zijn. Dit lukte, we wonnen met 2-0. Hierna mochten we onze laatste wedstrijd spelen tegen Alcides. Zij stonden 2e. Wat is er mooier dan ook deze wedstrijd te winnen. Deze wedstrijd was wel spannend, maar we waren toch sterkter en wonnen met 2-1.

Na afloop werden we gehuldigd en kregen een bloemetje van onze trainer Albert en een mooi kampioenshirt van de vv Staphorst. Ook kregen we een envelop van de supportersclub. Hierna gingen we het vieren in de kantine en daarna werd het feest verder gevierd bij de plaatselijke horeca.
Albert bedankt voor dit seizoen.

Foto's gemaakt door Henk Timmerman >> zie hier <<