Vacatures vv Staphorst Vrouwen 1

13 juni 2020 16:00

Assistent scheidsrecht(st)er en verzorg(st)er

Heb jij altijd al wat willen betekenen voor het vrouwenvoetbal dan heeft vv Staphorst Vrouwen 1 wellicht de uitdaging die jij zoekt!

vv Staphorst Vrouwen 1 is komend seizoen weer actief in de derde klasse (Categorie A). Het team speelt haar thuiswedstrijden om 14:30 uur. Voor de wedstrijddagen is zij nog op zoek naar een Assistent scheidsrecht(st)er & Verzorg(st)er. Wanneer jij niet iedere wedstrijd aanwezig kunt zijn, maar wel wat zou willen betekenen in de rol van assistent scheidsrecht(st)er of verzorg(st)er schroom dan niet om contact op te nemen. De mogelijkheden worden dan met jou besproken.

Assistent scheidsrecht(st)er
- Minimaal 18 jaar
- In redelijke conditie
- Goede kennis van de spelregels (fair play)
- Ervaring als assistent scheidsrecht(st)er is een pre

Verzorg(st)er
- In bezit van diploma sportmassage of bezig met het volgen van de opleiding
- Aanwezig voor verzorging voorafgaand, tijdens en na wedstrijden
- Eerste aanspreekpunt voor geblesseerde speelsters
- Contactpersoon voor staf met betrekking tot inzetbaarheid van speelsters

Lijkt jou het leuk om onderdeel te zijn van vv Staphorst Vrouwen 1 neem dan contact op met teamleider
Marco Mussche (tel.: 06 22 88 98 84).