Nieuwe trainers voor MO15-1 en Vrouwen 1

21 juni 2020 0:00

Voor de komende periode zijn er twee nieuwe trainers aangesteld binnen het damesvoetbal van onze vereniging. Het gaat in dit geval om Theo van Veen uit Meppel en Emilie Wind uit Vollenhove.

Beide personen zijn bij onze club geen onbekenden. Theo komt weer terug en gaat de training verzorgen bij het meisjesteam MO-15 dat jarenlang getraind is door Eduard Troost. Eduard heeft aangegeven dat hij wilde stoppen. Wij danken hem voor zijn bewezen diensten en wensen Theo veel plezier en succes voor de komende periode.

Emilie tekende op 16 juni 2019 haar eerste contract bij onze club als trainster van het MO-17 team.
Dat blijft ze ook het komende seizoen. Het bevalt haar prima bij ons. Zij straalde vanaf het begin veel enthousiasme uit en ze weet wat ze wil bereiken bij de jeugd. Maar behalve trainster van MO-17 gaat ze nog een andere uitdaging aan. Ze is namelijk bereid gevonden om ook de training van VROUWEN- 1 op zich te nemen. Als vereniging zijn we natuurlijk blij dat zij deze uitdaging niet uit de weg gaat.
Aan haar enthousiasme zal het zeker niet liggen. Ook haar wensen we veel plezier en succes met beide teams. Langs deze weg willen wij dan ook Berend van Gelder en Harry van der Spaa bedanken voor de 1½ jaar waarin zij zich hebben ingezet hebben voor VR1.

Theo_van_der_Veen.jpg Emilie_Wind.jpg

archieffoto's van Theo van der Veen en Emilie Wind