Rouveen Kaasspecialiteiten Voorbereidingstoernooi

4 mei 2022 13:45

Het voorbereidingstoernooi van de vv Staphorst is een toernooi voor de JO13, JO15, JO17 en JO19.

Het gaat hierbij om de eerste teams die tegen andere verenigingen spelen om het seizoen goed te kunnen starten.
De teams worden gevormd met spelers die al in het team spelen, maar kan ook aangevuld worden door nieuwe spelers.
Zo kan er gekeken worden welke speelwijze er goed bij een team past om zo goed mogelijk het seizoen te beginnen.
We zijn blij dat Rouveen Kaasspecialiteiten heeft aangegeven dit toernooi te willen sponsoren, hier zijn we ze erg dankbaar voor.

Er hebben zich al meerdere verenigingen aangemeld voor het toernooi, dus het zal een goed gevuld programma worden.

Het toernooi begint op dinsdag 7 juni en duurt tot en met donderdag 16 juni.

Het toernooi wordt als volgt onderverdeeld:
JO13: 7 en 9 juni
JO15: 8 en 10 juni
JO17: 13 en 15 juni
JO19: 14 en 16 juni

Op alle eerste avonden worden er wedstrijden gespeeld wat leidt tot een tussenstand.
De tweede avond gaat hierop verder en zal een eindstand vormen.

Voor meer info zie website van het toernooi >> klik hier <<