Gevonden voorwerpen

16 maart 12:45  Mist u nog een sleutel, horloge, ring of armband.meer »

Club van 50 biedt attributen aan.

1 maart 20:15  Op de ledenvergadering van de club van 50 vorig jaar april werd besloten attributen beschikbaar te stellen voor het krachthonk.meer »

Yannick Kaluzi ook HJO in seizoen 2024-2025

27 december 17:00  Bij vv Staphorst zijn we zeer tevreden over hoe Yannick Kaluzi dit seizoen de rol van HJO invult! Ook Yannick zelf is blij met de rol als HJO. Door zijn vele jaren als speler en trainer is hij goed in staat om de kennis die hij heeft, over te brengen op de huidige, beginnende trainers. Daarnaast is hij in samenwerking met anderen begonnen om een duidelijk beleid voor de jeugd te schrijven voor de aankomende jaren. Klaar als HJO bij vv Staphorst is hij nog lang niet en wij zijn dan ook blij dat we met Yannick zij contract met minimaal twee jaar verlengt.meer »

Tussenstand De Reestbokaal