Club van 50 helpt jeugd vv Staphorst vooruit

4 oktober 2020 16:30

Zaterdag was de overhandiging van een volledige set trainingsmaterialen aan de jeugd van
vv Staphorst. Namens de Club van 50 waren het voorzitter Roelof Kuiper, Jan Schra en Popko
Schuitema die symbolisch de materialen overhandigden aan HJO Rein Kleinjan en
jeugdtrainer Harald Hulleman.

De Club van 50 is trots op haar leden en vanuit die leden is door Harald Hulleman en Popko Schuitema het idee ingediend om budget vrij te maken voor de jeugd. Na goedkeuring van dit voorstel is Hoofd Jeugd Opleidingen Rein Kleinjan aan de slag gegaan met de inventarisatie van de behoefte en heeft dit verder uitgewerkt.

Afgelopen week hebben alle jeugdteams 2 loopladders, een nieuwe set trainingsdopjes in drie kleuren en een waterzak met bidons ontvangen. Het mooie is dat de dopjes weer passen bij de dit seizoen geïntroduceerde trainingsmethode VTton. Deze trainingssystematiek is onlangs uitgelegd aan alle jeugdtrainers en wordt nu gebruikt om de jeugd op te leiden op een gestructureerde manier die voor elk team gelijk is.

club50.jpeg

Namens de jeugd sprak Rein woorden van dank uit naar de Club van 50 en haar leden. Het is mooi om te zien dat deze club van betrokken Staphorsters de jeugd een warm hart toedraagt en dingen mogelijk kan maken die al een tijdje op de wensenlijst staan binnen de club.

De Club van 50 geeft bij monde van Roelof Kuiper aan dat ze op haar beurt blij is met het  voorstel vanuit haar leden. Dit benadrukt nogmaals de grote verbondenheid en saamhorigheid onder de leden. Er is nog plaats voor meer leden bij de Club van 50, voel je vrij om een aanmelding in te vullen via ‘Lid Worden’, alle beetjes helpen.

Samen bouwen we aan een toekomst voor de vv Staphorst.