Voetbal activiteiten op zaterdagmorgen tijdens de corona maatregelen

8 november 2020 17:30

Net als voorgaande zaterdagen was er weer een programma voor de onder- en bovenbouw.
De weersomstandigheden waren perfect en om 9:00 uur werd er gestart met de trainingen.

De kabouters en de minidivisie hebben getraind met hun eigen teams.

De teams begonnen met een aantal trainingsvormen. Na deze trainingsvormen was er een mix toernooi georganiseerd door Sanne de Weerd.
De diverse teams werden per leeftijd gemixt en speelden een aantal wedstrijden.
Men kon voor een overwinning 3 punten verdienen, maar ook de gescoorde doelpunten leverde per doelpunt één extra punt op.

Met veel passie en strijd werd er door de diverse teams gestreden voor een overwinning.
De spelers/ speelsters waren na de tijd erg enthousiast en dit gaat zeker de komende tijd een vervolg krijgen.

Voor komende zaterdag zijn er weer diverse onderlinge wedstrijden gepland.