**LET OP laatste dag om te stemmen !! ** Rabo ClubSupport

22 september 2022 22:30

vv Staphorst en Stichting Voetbalschool Staphorst doen weer mee aan de Rabo ClubSupport.
U kunt morgen (dinsdag 27 sept. ) nog stemmen!!

Een mooi project van de Rabobank om op deze manier verenigingen (financieel) te ondersteunen. Ditmaal hebben we ervoor gekozen om de opbrengst te besteden aan het vernieuwen van de pannakooi achter het hoofdveld. De pannakooi wordt veelvuldig gebruikt en is hiermee een echte ontmoetingsplek geworden! Inmiddels is het een en ander wel aan vervanging toe, dus help jij ons met jouw stem om een mooi bedrag bij elkaar te halen om dit te realiseren?

Via de link; www.rabobank.nl/clubsupport kun je meer informatie vinden. Stemmen kan van 5 tot en met 27 september 2022 als je lid bent van de Rabobank. De uitreiking vindt plaats op 3 oktober 2022.

Hoe werkt het?:

• Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen.
  • Leden vanaf 12 jaar mogen stemmen.
  • Elk lid brengt 3 stemmen uit op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen. (bijv. vv Staphorst en de Voetbalschool Staphorst en dan nog een andere !!)
  • Door het uitbrengen van een stem door een lid accepteert het betreffende lid dat persoonlijke gegevens worden geregistreerd en in het kader van Rabo ClubSupport worden gebruikt door Rabo ClubSupport. Rabo ClubSupport behandelt de gegevens vertrouwelijk en stelt deze niet beschikbaar aan derden, anders dan noodzakelijk voor het uitvoeren van Rabo ClubSupport.

Hoe kan ik stemmen?

Door vanaf 5 september 2022 in te loggen in de app of op de website van de Rabobank en dan via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

Alvast hartelijk bedankt voor je support!