Clinic van 21 oktober

22 oktober 2022 16:45

Vrijdag 21 oktober mooie opkomst van de clinic, georganiseerd door de vv Staphorst en de voetbalschool Staphorst.

Er waren rond de 50 kinderen op af gekomen.(spelende leden, niet spelende leden, uit Staphorst maar ook uit Kampen !) Eerst werden de kinderen toegesproken door de voorzitter van de voetbalschool, Popko Schuitema.
Hij legde uit wat men normaal kan verwachten tijdens een training van de GRATIS voetbalschool en wat men allemaal krijgt als men zich aanmeldt voor een sessie.
Iedereen die het leuk vond en nog wel een training wil meemaken kan zich aanmelden tot maandagavond en dan a.s. vrijdag meedoen met de voetbalschool.

Nu kon de clinic van start gaan.
De 2e elftal-trainer en hoofdtrainer van de voetbalschool, Berry Beuker werd bijgestaan door een 5-tal trainers.
Hij had de groep in 5-en gedeeld, zodat iedere groep bij een oefening kwam te staan en na een minuut of 10 werd er doorgeschoven naar de volgende oefening.
Zo hadden we een afwerkvorm, techniekvorm, tikkertje, snel voetenwerk en balcontrole.
Nadat iedereen alle oefeningen had afgewerkt, werd er nog een partijvorm gedaan.
Toen kon iedereen zich melden in de kantine, waar het eten werd voorbereid door Hennie Reurink, Popko Schuitema en Jan Vogelzang.

Bij deze de link naar het foto-album van de clinic. klik hier <

IMG_7121.JPG IMG_7122.JPG