Contractverlenging Paul Weerman

30 december 2020 10:00

Ondanks deze bijzondere periode waarin het aantal trainingen en wedstrijden zeer beperkt is gebleven zijn we binnen de vv Staphorst zeer tevreden over het functioneren van hoofdtrainer Paul Weerman.

Paul_Weerman.jpg

De samenwerking met de oefenmeester is dan ook verlengd met een jaar.
Paul Weerman zal ook het seizoen 2021-2022 hoofdtrainer zijn bij de vv Staphorst. Hij gaat hiermee aan zijn 3e seizoen beginnen bij de geel-blauwe club in de kop van Overijssel. Een verlenging van de huidige verbintenis was dan ook snel beklonken in deze bizarre tijden.

Paul Weerman heeft aangegeven dat hij iedere keer met veel plezier naar het sportpark ‘’ Het Noorderslag’’ afreist en hij hoopt komend voorjaar nog zeker wat wedstrijden te kunnen spelen van het huidige voetbalseizoen. Hoe dit er allemaal uitkomt te zien dat is op dit moment nog niet duidelijk, maar we gaan er zeker voor om volgend seizoen weer in de 3e divisie van de zaterdag van start te mogen gaan. De wens van Paul Weerman is dan ook om in het seizoen 2021-2022 een normaal seizoen te kunnen afwerken waarbij de competitie- en bekerwedstrijden normaal en met publiek kunnen worden gespeeld.

Deze wens hebben wij ook, maar wel geldt gezondheid boven alles.

TC en bestuur vv Staphorst.