Selectie nieuws

5 januari 2021 19:00

Bijzondere tijden zijn het! We moeten door, maar weten niet wat ons nog te wachten staat. We
hebben nog geen beeld bij, hoe en of het huidige seizoen, in welke vorm dan ook, nog gespeeld gaat worden. En toch moeten we door…

Als TC hebben we gesprekken gevoerd met de spelers van de 1e selectie over het huidige seizoen, maar ook over het volgende seizoen.

We vragen van de staf en spelers om samen een bijdrage te doen in het belang van de toekomst van onze mooie club vv Staphorst. We zijn dan ook verheugd en trots, dat na de contractverlenging van onze hoofdtrainer Paul Weerman, de volgende 12 spelers ook inmiddels hun ja woord hebben gegeven aan een langer verblijf bij vv Staphorst.

Reinier_Crediet.jpg Ruben_Kin.jpg Martin_van_t_Ende.jpg Bjorn_Groeneveld.jpg
Daimen_Schra.jpg Dirk_Muis.jpg Marlon_Luchtenberg.jpg Mike_Reuvers.jpg
Matthijs_Verheul.jpg Sander_de_Grote.jpg Jorick_Maats.jpg Daan_Zwinselman.jpg

* Reinier Crediet
* Ruben Kin
* Martin van t Ende
* Bjorn Groeneveld
* Daimen Schra
* Dirk Muis
* Marlon Luchtenberg
* Mike Reuvers
* Matthijs Verheul
* Sander de Grote
* Jorick Maats
* Daan Zwinselman

Jasper-Huizing-_DSC9738.JPGNaast dit 12-tal heeft Jasper Huizing aangegeven volgend seizoen aan te willen sluiten bij de 1e selectie. Jasper is een jonge talentvolle speler uit onze eigen jeugd. Hij heeft vorig seizoen, en gedurende het korte huidige seizoen in het 2e , laten zien, uit het juiste hout gesneden te zijn en klaar te zijn voor de volgende stap. Hierbij zullen we hem zo goed mogelijk proberen te begeleiden!

Alex_Esselbrugge.jpg Alex Esselbrugge werkt onder begeleiding van zijn fysiotherapeut, en onze verzorger Eibert Dunnink, op dit moment hard aan zijn herstel om hopelijk nog dit seizoen aan te sluiten bij de groepstrainingen. In overleg wordt er bekeken wat de beste route is om tot een volledig herstel te komen. De doelstelling is om het volgende seizoen weer aan te sluiten bij het 1e elftal!

Ben Kin assistent trainer, Frans Nijstad Keeperstrainer, Eibert Dunnink verzorger en Klaas Kamerling leider, hebben daarnaast ook aangegeven volgend seizoen weer deel uit te maken van de staf.

Ben_Kin.jpg Frans_Nijstad.jpg Eibert_Dunnink.jpg Klaas_Kamerling.jpg

We wensen de stafleden, alle spelers, en in het bijzonder Jasper en Alex, veel succes het komende seizoen bij vv Staphorst!