Nieuws Staphorst 2

28 januari 2021 20:00

Berry Beuker is ook komend seizoen trainer van vv Staphorst 2.

Berry-Beuker-_DSC9786.JPGIn het huidige korte seizoen hebben we van Berry een goede indruk gekregen van zijn manier van werken. We zijn tevreden over hoe hij invulling geeft aan de trainingen en wedstrijden van vv Staphorst 2 en hoe hij oog heeft voor de ontwikkeling van de spelers!

Naast het trainerschap van het 2e hebben we Berry gevraagd om verbinding met de jeugdteams te zoeken. Dit vult Berry naar ons idee erg goed in. Hij initieert periodieke overleggen met de jeugdtrainers van de bovenbouw om te praten over de ontwikkeling van de teams en de individuele spelers. Daarnaast speelt hij een rol bij de training, wedstrijden en samenstelling van “Jong” Staphorst. Hiermee hebben we dit seizoen, hoe kort ook, een positieve ontwikkeling ingezet, die we het komende seizoen zullen gaan continueren.

Berry is tevreden over de rol die hij bij vv Staphorst heeft en wij zien dan ook uit naar het vervolg van onze samenwerking!

Berry veel succes de rest van dit seizoen en alvast veel succes komend seizoen.

Technische commissie vv Staphorst.