Selectie nieuws

11 februari 2021 20:00

Rutger Koopman speelt volgend seizoen voor vv Staphorst.

Rutger-Koopman-HHC.jpgRutger is 21 jaar en woont en studeert in Zwolle. Rutger is in de jeugd begonnen bij Zwolsche Boys in Zwolle, al snel maakte hij de overstap naar de jeugd van Be Quick 28 in Zwolle, zijn talent viel ook de scouts van PEC Zwolle op, toen Rutger 11 jaar was volgde de overstap naar de jeugd van PEC Zwolle. Na 9 jaren in de jeugd van PEC Zwolle actief geweest te zijn maakte hij in 2019 de stap naar HHC Hardenberg, waar hij in het huidige korte seizoen zijn basisdebuut maakte in de uitwedstrijd tegen Noordwijk.

Binnen de selectie van vv Staphorst, waren we op zoek naar een voetballende middenvelder die als verbindingsspeler de voorwaartsen aan het werk kan zetten. We denken deze speler met de komst van Rutger gevonden te hebben. Rutger is een balvaardige middenvelder die graag de bal wil hebben om van daaruit belangrijk te kunnen zijn voor het team.

We wensen Rutger veel plezier, en veel succes bij vv Staphorst