Met trots presenteren wij u de presentatiegids seizoen 2021-2022!

17 september 2021 18:15

Vandaag is door de sponsorcommissie, een exemplaar uitgereikt aan onze hoofdsponsor Payned.

unnamed2.jpg
Sander Bennink en Rolf Tempelman van Payned hebben de presentatiegids in ontvangst genomen.

De gids wordt komende week bezorgd bij leden, donateurs en sponsoren. Waar meerdere leden per gezin lid of donateur zijn van vv Staphorst, is er voor gekozen om dit jaar één gids per gezin te bezorgen. Een extra poster van het 1e elftal kan vanaf a.s. zaterdag worden opgehaald bij de bar in de kantine.

Ook via deze weg bedanken we onze adverteerders voor het mede mogelijk maken van de presentatiegids en I Need It voor de vormgeving en het drukwerk.

unnamed1.jpg
Klik voor de on-line versie op bovenstaande foto of klik hier