vv Staphorst en de voetbalschool Staphorst doen mee aan Rabo ClubSupport

5 oktober 2021 12:30

Wij doen dit jaar mee met Rabo ClubSupport! Stem jij ook op vv Staphorst en de stichting voetbalschool Staphorst?

De Rabobank biedt de lokale verenigingen een financiële ondersteuning aan door middel van Rabo ClubSupport. Van 4 tot 25 oktober kun je als lid van de Rabobank je stem uitbrengen op vv Staphorst en de voetbalschool Staphorst. Stemmen kan gemakkelijk via de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport. Vv Staphorst is een vereniging waar plezier, sociale verbinding en prestatie hand in hand gaan. Wij hebben gezien dat de jeugd in zijn algemeenheid last heeft van de corona situatie en om deze reden willen wij via de voetbalschool Staphorst clinics organiseren om zo te proberen om de betrokkenheid en verbinding te vergroten. Door mee te doen aan Rabo ClubSupport en te stemmen op vv Staphorst help jij ons mee om dit te verwezenlijken. Je kunt op je drie favoriete clubs stemmen. Stem jij ook op onze mooie vereniging?

Let op: alleen leden van de Rabobank kunnen hun stem uitbrengen. Lid worden is gratis en kan heel eenvoudig via de Rabo app of online via rabobank.nl/leden. (of klik op onderstaande afbeelding)

Stem_op_onze_club.png