Uitreiking cheque team ‘In memoria di Loïs – Giro di KiKa 2022’

6 juni 2022 16:00

Afgelopen zaterdag mochten we namens vv Staphorst en Bakkerij Slager een cheque van €1100,- uitreiken aan het team ‘In memoria di Loïs – Giro di KiKa 2022’. Dit prachtige bedrag is opgehaald met de hamburgerverkoop tijdens de thuiswedstrijd van onze eerste selectie op zaterdag 14 mei.
Het team ‘In memoria di Loïs’ is opgericht door Roel en Lijsje Veldman. In 2015 is hun dochter Loïs op bijna 3-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hersentumor. Samen met een gepassioneerd team bestaande uit vrienden en collega’s gaan Roel en Lijsje 19 t/m 24 juni meedoen aan de Giro di KiKa. Een grote fietstocht waarbij er geld ingezameld wordt voor de strijd tegen kinderkanker. Wij zijn blij dat wij als vereniging hier ons steentje aan mochten bijdragen. Wij wensen het gehele team ontzettend veel succes!

Kika_9244.jpg Kika_9246.jpg