Selectie update

16 september 2022 22:30

Het seizoen is nog maar 5 wedstrijden onderweg, toch zijn er veel ontwikkelingen rondom de 1e selectie. Zo het laat aanzien zijn Jean Paul en Dennis dusdanig geblesseerd geraakt dat het de vraag is of ze beide dit seizoen nog in actie kunnen komen. Een flinke aderlating voor het team maar nog meer een enorme tegenslag voor beide spelers zelf.

In de paar wedstrijden die gespeeld zijn hebben beide jongens laten zien dat ze een versterking zijn voor het team. We zullen ze de komende tijd ondersteunen en bijstaan waar we dat kunnen en hopen op een voorspoedig herstel! Sterkte mannen!

Yannick Kaluzi, Gor Agbaljan, Sander de Grote en Leon Mulder zijn op de weg terug. Gor en Yannick hebben de training op het veld met de groep inmiddels hervat. Sander en Leon zullen dit binnenkort doen.

Wouter van der Molen heeft vanwege nieuw werk en studie omstandigheden moeten besluiten om een stap terug te doen. Het is voor Wouter niet meer mogelijk om meerdere avonden te trainen en zaterdags te spelen. We hadden Wouter graag bij de groep gehouden, te meer vanwege het aantal blessure gevallen binnen de 1e selectie, maar hebben begrip voor zijn keuze en wensen hem veel succes met zijn nieuwe baan!

Gezien het aantal langdurige blessures  en het vertrek van Wouter hebben we Martin van t Ende bereid gevonden om aan te sluiten bij de trainingen. We gaan kijken hoe dat van beide kanten bevalt en of Martin ook bij de wedstrijden kan gaan aansluiten.

De Technische Commissie