De eerste toneelkaarten te koop in de kantine op 8 december.

Het bestuur van de supportersclub heeft in overleg met de toneelgroep besloten om een eerste
voorverkoop van toneelkaarten te houden op donderdagavond 8 december van 19:00 tot 22:00 uur in de voetbalkantine.

Dit geldt niet alleen voor leden van de voetbalclub zelf, maar voor iedereen die van plan is naar één van de zes uitvoeringen te komen kijken. Dus ook voor mensen van buiten de vereniging.
Ieder lid van de vv Staphorst kan op deze avond op vertoon van zijn/haar ledenpas een kaartje kopen voor 7,50 euro en de andere belangstellenden voor 10 euro. Om misverstanden te voorkomen: wanneer een lid ook kaartjes wil kopen voor anderen, dan kosten deze ook 10 euro.
Iedereen kan zoveel kaartjes kopen als hij/zij wil. Dus daarin geen beperking. Wel even van tevoren in de groep goed overleggen voor welke datum deze kaartjes bestemd zijn.
De prijzen zijn in vergelijking met de vorige keer niet verhoogd en het eerste gratis kopje koffie of thee is er ook nog bij inbegrepen.
In vergelijking met vorige jaren zijn we wat vroeger met de kaartverkoop. Misschien is het daarom een tip om een toegangskaart te schenken aan familie, vrienden of bekenden.
Ervan uitgaande dat we op deze avond niet alle kaarten gaan verkopen, publiceren we binnenkort hoe het verder zal gaan met de voorverkoop van de kaarten.
We hopen op 8 december al veel toneelliefhebbers te mogen begroeten in de kantine voor het kopen van de kaartjes. Als het kan: wel graag contant betalen.
Data toneeluitvoeringen:  27 & 28 januari, 1, 3, 4 & 10 februari 2023.

Poster_voorverkoop_toneel.jpeg