Finale Futsal Toernooi Meppel

29 december 2022 10:15

v.v. Staphorst heeft zich geplaatst voor de finale van het Futsal Toernooi Meppel. Het voetbal in de zaal was even weer wennen, maar gaandeweg de avond ging het steeds beter lopen.

In de eerste wedstrijd tegen het energieke FC Meppel / Alcides O19 (2e divisie) kwam Staphorst weliswaar twee keer op voorsprong, maar moest het genoegen nemen met een gelijkspel (2-2).

Nadat Staphorst de eerste doelpogingen had ondernomen tegen het Sterrenteam (met veel betaald voetbal ervaring), kwam het Sterrenteam op 1-0 voorsprong en liep het daarna snel uit naar 3-0. De Plasmamade formatie knokte zich terug tot 3-2, maar de tijd was tekort om nog voor een gelijkspel te kunnen gaan.
202212283881.jpg
Foto: Leo de Harder

In de 3e wedstrijd won Staphorst overtuigend van VENO, het scoorde 4 mooie doelpunten maar hield verdedigend met keeper Max de Vos ook de 0.

In de laatste wedstrijd van de avond was een 2-1 overwinning tegen Hoogeveen Zondag, met o.a. voormalig Staphorst speler Justin Benjamins, genoeg voor plaatsing voor de finale avond.

Martin van ’t Ende werd topscorer van de avond. De selectie bestaat verder uit Max de Vos, Arnoud Talen, Daimen Schra, Freddy Quispel, Jerrit Hutten, Kjelt Engbers en Stan Haanstra.

321947881_883031842757966_8902804090938946542_n.jpg

De finale is vrijdagavond 6 januari in sporthal Koedijkslanden in Meppel.
Meer informatie is te vinden op https://www.futsaltoernooimeppel.nl/