Karlo Meppelink en vv Staphorst na dit seizoen uit elkaar

26 januari 2023 17:15

Na afloop van het huidige seizoen nemen trainer Karlo Meppelink en vv Staphorst afscheid van elkaar.

Begin 2022 kwam Karlo als nieuwe trainer bij onze club. Met hem als regionale trainer wilden we verder bouwen aan de toekomst van vv Staphorst. Het begin van het seizoen verliep helaas anders dan gehoopt. Met nieuwe assistent-trainers en veel nieuwe spelers was het even wennen. Daarnaast kregen we binnen onze 1e selectie te maken met een ware blessuregolf. Kortom, niet de optimale start waar we samen op gehoopt hadden.

Ondanks de moeizame start en de tegenslagen, is het gelukt om voor de winter een goede serie wedstrijden neer te zetten met degelijk en stabiel spel. Gezien de omstandigheden waren we hier tevreden mee.

Toch zijn we samen met Karlo, de Technische Commissie en met de spelersgroep tot de conclusie gekomen dat de basis niet optimaal is om het komende seizoen met elkaar verder te gaan. Daarom hebben we ervoor gekozen om na het einde van het huidige seizoen onze wegen te laten scheiden.

Als TC hebben we er vertrouwen in dat Karlo samen met de staf en spelersgroep, met volledige inzet en toewijding, het seizoen tot een goed einde weet te brengen. We willen Karlo bedanken voor zijn inzet en wensen hem al het goeds voor de toekomst.

De Technische Commissie