Selectie nieuws - April 2023

6 april 2023 19:30

VV Staphorst 1 kent een terugkeer van Reinier Crediet en een doorstroming van jeugdspelers.

Reinier Crediet

Reinier Crediet sluit komend seizoen weer aan bij de 1e selectie. Reinier mist het wekelijkse ritme, de teamdynamiek en het presteren op hoog niveau. We zijn enorm blij voor Reinier dat hij de ruimte heeft kunnen vinden om deze stap weer te kunnen zetten. Met Reinier krijgen we er in ons team een echte winnaar bij. Reinier kan zowel op het middenveld als in de verdediging goed uit de voeten.

Max de Vos

Max de Vos traint al een aantal seizoenen met de selectie keepers en het 1e elftal mee. Het huidige seizoen is zijn eerste officiële seizoen als keeper van de 1e selectie. Max is jong en laat nog steeds zien te leren en daardoor beter te worden. Zijn inzet en drive om de volgende stap te zetten is groot. Max succes in je tweede seizoen als selectie keeper!

Chris Compagner

Chris Compagner gaat ook zijn tweede seizoen als 1e selectielid tegemoet. Hij speelt nu voor het tweede seizoen als JO19-speler zijn wedstrijden in het 2e elftal. Chris traint de meeste trainingen bij het 1e elftal en krijgt naast de trainingen begeleiding om fysiek en mentaal sterker te worden. Vorig seizoen zijn we samen met Chris een meerjarige weg ingeslagen, met als uiteindelijke doel basisspeler van Staphorst 1. Chris ervaart, en wij zien, dat er stappen worden gezet. We gaan dan ook vol vertrouwen het tweede seizoen als selectielid in. Plezier, ontwikkeling en geduld staan hierbij voorop.

Yoeri Mijnheer

Yoeri Mijnheer gaat ook zijn tweede seizoen als 1e selectielid tegemoet. Hij speelt nu voor het eerste seizoen zijn wedstrijden voornamelijk in het 2e elftal. Yoeri traint bij het 1e elftal en krijgt naast de trainingen begeleiding om fysiek en mentaal sterker te worden. Vorig seizoen zijn we ook met Yoeri een meerjarige weg ingeslagen, met als uiteindelijke doel basisspeler van Staphorst 1. Yoeri laat op het trainingsveld zien vooral fysiek en conditioneel al aardig mee te kunnen binnen de 1e selectie. We gaan met vertrouwen samen het tweede seizoen in om de volgende stap te zetten.

Kayan Tiemens en Thomas Bloemert

Jeugdspelers Kayan Tiemens en Thomas Bloemert sluiten in het eerste blok van de voorbereiding van het 1e elftal aan bij de trainingen en wedstrijden. Kayan maakt het komende seizoen de stap naar de senioren. Thomas zou nog een jaar bij JO19 mogen spelen. We gaan na de voorbereiding van het 1e en 2e elftal met beide jongens in gesprek over welke volgende stap de juiste is voor hun ontwikkeling.

Als TC van vv Staphorst 1 en 2 hebben we veel vertrouwen in de ontwikkeling van deze jonge talenten. We proberen de randvoorwaarden en de begeleiding optimaal in te vullen, zodat de jonge spelers in staat zijn om hun doelen te bereiken en zicht hebben op een toekomst als basisspeler van Staphorst 1!

Technische Commissie

Ontwerp_zonder_titel_9.png